Iragarkia
bideoa denean eraginkorragoa da testu idatzia denean baino. Errazago
ikus daiteke jarrera pasiboan. Hala ere, ezaugarri batzuk kontuan izan
behar direla suposatzen dugu (lan honetan murgildu aurretik) atentzioa
geureganatu eta iragarkia eraginkorra izan dadin:
Hartzailea
nor den, lehenik eta behin, kontuan hartu beharko da. Ez da berdin 3
urteko umeentzat jostailuak iragartzea ala 10 urtekoentzako izatea.
Lehen kasuan gurasoei zuzenduta legoke iragarkia (segurtasuna,
jostailuaren balio didaktikoa...) eta bigarren kasuan haurrari zuzenduko
genioke (modako pertsonaiak aipatzea iragarkian,generoaren araberako
jostailu ohiturak, autoak, panpinak...). Nahiz eta harrituko ginatekeen, saldu
daitezken jostailuak ikusita. Begira zer esaten den, adibidez, bideo honetako 15. minututik 16. minuturako tartean.
Iragarkiaren irudia geroz eta hobea izan balio hobea iritziko diogu, baina kamera arrunt batekin egindako bideo batek ere erakar gaitzake garatutako bideo batek baino gehiago, bizitza errealaren kontrastea eta umorea erabiliz, adibidez.
Eta
musikaren erabilera ere maisulana izan daiteke, gu ohartzen ez bagara
ere. Ikusten ditugun iragarkietan alde batera eta bestera, gora eta
behera erabiltzen gaitu musikak, irudiekin koordinaturik (adibidea).
Iragarki bat egin behar dugu azaroaren 27rako. Ea zer ateratzen den!
No comments:
Post a Comment