Saturday, January 14, 2012

NOLA DISEINATZEN DITUGU IRAKASKUNTZA-IKASKUNTZA PROZESU BERRITZAILEAK IKT-EN LAGUNTZAREKIN.


           Ikaskideek egindako HOD-ak ikusi ondorengo ondorioak.

          IKTak Lehen Hezkuntzan irakasgaiko 4. klasean talde bakoitzak bere HOD-ren aurkezpena egin du. HOD bat egiteko egile tresna desberdinak ikusi ditugu: Edilim, Cuadernia, Hot potatoes Jclic eta guk erabilitako Scratch. Ikasleek klasean landu behar diren edukiak beste era baten ikus ditzakete eta gainera aukera dute jolasten ikasteko. Esan beharra dago  egile tresna hauen bidez eginiko aplikazioek ez dute sentsurik beraiekin ez badoa planteamendu didaktiko egoki bat.

          Orain azalpen txiki bat egingo dugu, guk erabilitako egile tresnaren arabera. Scratch oso programa erraza da erabiltzen. Eta oso irekia. Haurrek ere erraz ikasi dezakete erabiltzen. Era askotako edukiak lantzeko erabili daiteke eta era (metodologia) ezberdinetan. Sarritan, egina dagoen ariketa baten bila hasi ordez, egokiagoa (eta azkarragoa) izan daiteke HOD bat irakasleak berak sortzea egoerari egokituta. Horretarako, jakina, Scratch-ekin esperientzia pixka bat izatea komeni da, baina hasieran kostatzen bada ere benetan gomendagarria da programa.

No comments:

Post a Comment